Aladdin's magical lamp

Dzisiejszy dzień jest dla mnie bardzo wyjątkowy. Można powiedzieć, że jest to wielkie święto, ponieważ wreszcie zmotywowałam się do nap...


Dzisiejszy dzień jest dla mnie bardzo wyjątkowy. Można powiedzieć, że jest to wielkie święto, ponieważ wreszcie zmotywowałam się do napisania kolejnego postu. Miniony miesiąc mojego życia był bardzo pracowity i bardzo owocny. W tym wpisie chciałam Wam opowiedzieć o tym, co się u mnie wydarzyło.

This day is very special for me. I can say that this is a celebration because I finally found the motivation to write another post. In last month I was very busy but it was the best time of my life. In this post, I want to tell you about what I was doing.  

Aladdin and the lamp


Jak już pewnie wiecie jestem zwyczajną licealistką, ale w niezwykłym liceum. Historia, którą Wam opowiem swój początek ma sześć lat temu, kiedy z inicjatywy uczniów w mojej szkole powstał Licealny Teatr Muzyczny. Na początku był Upiór w Operze, potem Taniec Wampirów, Dzwonnik z Notre Dame oraz Nędznicy. Co roku podziwiałam te wspaniałe widowiska siedząc na widowni, ale nie w tym roku. Tym razem dołączyłam do tej wyjątkowej ekipy.

I'm an ordinary high school girl (you already know this), but my high school is unique. Six years ago at my school students created Lyceum Music Theatre. At the beginning was The Phantom of the Opera, then Dance of the Vampires, The Hunchback of Notre Dame and Les Miserables. Every year, I admired the wonderful spectacle sitting in the auduence, but not this year. This time I joined the exceptional team. 

Dancers

Sultan and Jafar

Princess Jasmine and Aladdin

Postanowiliśmy zabrać publiczność do równie magicznego, co dalekiego miasta Agrabah. W tym miejscu każde marzenie może się spełnić. Będąc "szefową" scenografii dwoiłam się i troiłam, aby wszystko było dopięte na ostatni guzik. Mam nadzieję, że widzowie oglądając efekty naszej pracy bawili się równie dobrze, jak my podczas prób do "Aladyna"!

We decided to move the audience to the magical and distant city of Agrabah. In this place every dream can come true. I was 'the boss' of scenography so I was trying to make everything perfect. I hope that viewers looking at the results of our work had fun might as well as we did during the rehearsals for 'Aladdin'!

Genie

Iago

Magic Carpet

A oto krótki filmik z występu (przepraszam za jakość). Miłego oglądania./ This is a short video from the performance (sorry for the quality). XOXO


You Might Also Like

3 komentarze

Flickr Images