Holiday sweet Holiday

Zanim się zorientowałam z czerwca zrobił się lipiec i nadeszły długo wyczekiwane WAKACJE! Jest to najlepszy (zaraz po Bożym Narodzeniu...




Zanim się zorientowałam z czerwca zrobił się lipiec i nadeszły długo wyczekiwane WAKACJE! Jest to najlepszy (zaraz po Bożym Narodzeniu) okres w roku i nie jestem w stanie wyrazić swojej wielkiej radości z tego powodu. Zakończenie pierwszej klasy liceum nadeszło szybciej niż się spodziewałam i szczerze mówiąc zaskoczyło mnie. Pytanie jakie zadałam sobie, gdy już miałam świadectwo w rękach << I to tyle? >>. Jak ten czas leci...


I see fire...



Najlepszym sposobem na oficjalne rozpoczęcie wakacji jest ognisko. Przyjaciele, muzyka, jedzenie i wizja dwóch długich miesięcy wypoczynku. Czy jest coś lepszego? 






I want to read...

Jednym z zajęć, któremu oddaję się bez reszty podczas dwóch wakacyjnych miesięcy jest czytanie. Nic nie jest w stanie wprawić mnie w lepszy nastrój niż chwila spokoju, kubek gorącej kawy i dobra książka. Mam nadzieję, że podczas tych wakacji zdążę przeczytać stos książek, które uskładały się na moim  biurku w ciągu całego roku szkolnego. 

                                                                                                                              
1. Książką, którą ostatnio przeczytałam jest nowy kryminał Katarzyny Bondy pt. "Pochłaniacz". POLECAM!

2. Obecnie czytam "Księgowy mafii", opowieść Roberta Escobara, brata "króla kokainy". Jest to wciągająca historia (nie mogę doczekać się zakończenia).


Maybe I will write something


Pisanie. Sam fakt, że prowadzę bloga (z lepszym lub gorszym skutkiem) jest dowodem na to, że kocham pisać. Jest to mój sposób na pozbycie się z głowy nadmiaru myśli. Największym plusem prowadzenia bloga jest jednak to, że mogę się podzielić z Wami tym, co mnie interesuje i (skoro to czytacie) was też. 
Mam nadzieję, że nadmiar wolnego czasu zmobilizuje mnie do częstszych wpisów (trzymajcie kciuki).


Proponuję małą zmianę klimatu. Ta piosenka idealnie oddaje mój nastrój.
I suggest a small climate change. This song perfectly presents my mood.

Happy!




                                              English version coming soon ;)

You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images