Creative laziness

Ostatni miesiąc życia spędziłam na intensywnym rozmyślaniu nad tym, co mogę zrobić z wolnym czasem. O dziwo, wcale nie planowałam (o ile...


Ostatni miesiąc życia spędziłam na intensywnym rozmyślaniu nad tym, co mogę zrobić z wolnym czasem. O dziwo, wcale nie planowałam (o ile można zaplanować nicnierobienie) takiego obrotu spraw. Paradoksalnie do napisania tego postu zmotywował mnie artykuł o... lenistwie (lipcowe wydanie ELLE)! Dziś postanowiłam pokazać Wam efekty mojego miesięcznego nicnierobienia, a raczej planowanego leniuchowania.

The past month I spent on the thinking about what I can do with my free time. Strangely enough, I didn't plan that I will do NOTHING. Paradoxically, to write this post motivated me an article about .. laziness (July's issue of ELLE)! Today I decided to show you the results of my planned laziness.


Here are my drawings ;)








Podczas leniwego miesiąca bez reszty oddałam się lekturze. Przeczytałam tyle książek, że moja głowa już dawno powinna eksplodować, a tym czasem mam ogromną ochotę na więcej. Plany na najbliższą przyszłość? Zakup kilku nowych, ciekawych książek. Polowanie chcę zacząć od książki pt. "Sztuka leniuchowania. O szczęściu nicnierobienia"- autor: Ulrich Schnabel. Bo jak nic nie robić, to robić to dobrze. Empiku strzeż się!

During the lazy month I gave up reading completel and I want more. Plans for the near future? I want to buy some new, interesting books. I want to read the book "Leisure: the Happiness of doing nothing" - by Ulrich Schnabel. Because if you want do nothing, do it well. So I'm starting to hunt for books. 




Gitara, pianino, piękny tekst- ta piosenka zdobyła moje serce. Miłego słuchania./ Guitar, piano, beautiful text- this song won my heart. Have a nice listen.  

 XOXO♥  Ozzy Osbourne and "Dreamer".

You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images