Merry Christmas!

Po długiej, ale nieplanowanej, przerwie w blogowaniu postanowiłam przełamać zmowę milczenia i wreszcie zmotywowałam się do napisania kolejn...

Po długiej, ale nieplanowanej, przerwie w blogowaniu postanowiłam przełamać zmowę milczenia i wreszcie zmotywowałam się do napisania kolejnego postu. Wreszcie nadeszły wyglądane przeze mnie z niecierpliwością święta Bożego Narodzenia, które (jak pewnie wiecie) uwielbiam. 

After a long, but not planned break in blogging, I decided to break the conspiracy of silence and I finally found motivation to write next post. Finally Christmas comes, which (as you probably know) I love.


Zapach pierniczków, choinka, wszędzie światełka, a w radio same świąteczne hity. Wszystko, czego mi brakuje do szczęścia to śnieg, którego jak na złość ciągle nie ma. 

The smell of gingerbread, beautiful Christmas tree, lights everywhere, on the radio the same Christmas hits and everywhere I hear "Merry Christmas!". Everything what I need now is snow, but unfortunately there is no snow.


Pomijając dotkliwy brak zaśnieżonych ulic i chodników to jedne z najlepszych świąt jakie miałam w życiu i mam nadzieję, że dla Was jest to równie wyjątkowy czas.  

Apart from an acute shortage of snow-covered streets and sidewalks there are one of the best Christmas which I had in my life, and I hope for you is also a special time.



Nie umiem składać pięknych życzeń, ale mam nadzieję, że ta piosenka Wam to wynagrodzi.
I can't consist of beautiful wishes, but I hope that this song is a good alternative.
XOXO ♥


You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images