Magic in December

Wczoraj był najlepszy dzień w moim życiu! Może przesadziłam, ale na pewno najlepszy w przeciągu miesiąca ;). Z samego rana, gdy tylko się o...

Wczoraj był najlepszy dzień w moim życiu! Może przesadziłam, ale na pewno najlepszy w przeciągu miesiąca ;). Z samego rana, gdy tylko się obudziłam, za oknem czekał na mnie najwspanialszy prezent, jaki mogłam dostać na Mikołajki. Śnieg! A to może oznaczać tylko jedno - zima już tu jest!

Yesterday was the best day of my life. OK, the best day of month. When I woke up yesterday morning, I saw the most beautiful view. Snow! Snow! Snow everywhere! And this can mean only one thing - winter is here (Yeah!).

This is my window.


Let it snow! Let it snow! Let it snow!


Dla mnie nie ma nic lepszego, jak możliwość zostania w domu z  kubkiem gorącej herbaty, z dobrą książką, ubrana w gruby sweter i legginsy. Jednak nie myślcie sobie, że cały okres, od grudnia do lutego, siedzę tylko i wyłącznie w cieplutkim domku. Kiedy wychodzę na dwór moimi przyjaciółmi stają się płaszczyk,  rękawiczki, nauszniki oraz gruby szalik. Kocham zimę, ale nie mam zamiaru marznąć. ;)

For me winter is a occasion to stay at home with a cup of hot tea, a thick sweater and a good book. I know that normal people (I don't belong to such) already see the covered with ice pavements and problems with leaving the house, but I love winter, so I'm sorry.

Here's my nice and warm sweater.
I would recommend it for cold days.
Wiecie co jest najwspanialsze w tej porze roku? Odpowiedź jest prosta - święta. Wraz z nadejściem pierwszego dnia grudnia zaczęłam odliczać dni do Bożego Narodzenia. Wiem, powinnam popracować nad cierpliwością, ale to nigdy nie była moja mocna strona. Widząc witryny sklepowe, czy przechadzając się wieczorem ulicami miasta trudno jest nie podłapać świątecznego nastroju, a ja jestem na to niezwykle podatna.

Do you know what is the most wonderful thing at this time of the year? The answer is simple - Christmas. Since the first day of December, I have begun to count down the days left until Christmas. I know I should work on patience, but it has never been my forte. 

These two days I look forward in December. ♥ You too? 



In Rzeszow already shining Christmas lights.

Santa Claus left something for you. :-* ♥ When Christmas comes

You Might Also Like

1 komentarze

  1. I really love christmas holidays especially when outside there is the snow so i can play a little outside eheheh...

    Can i stole you one minute? I was wondering if you could check my blog and tell me your opinion :) Nikami | Beauty and Lifestyle Blog

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images