CHRISTMAS is love

25 grudnia - Boże Narodzenie! Mam nadzieję, że cieszycie się równie mocno, jak ja. Pozwólcie, że na początku tego wpisu złożę Wam życzenia:...

25 grudnia- Boże Narodzenie! Mam nadzieję, że cieszycie się równie mocno, jak ja. Pozwólcie, że na początku tego wpisu złożę Wam życzenia:
Życzę Wam wesołych Świąt, 
aby spełniły się Wasze najskrytsze marzenia,
by każdy dzień 2014 roku był przepełniony radością, 
miłością i chwilami wartymi zapamiętania,
a ponadto hucznego Sylwestra! ♥

25th December - Christmas Day. Are you happy like me? At the beginning of this post, I wish you:
 Very Merry Christmas, 
make your dreams come true, 
much love and joy 
and a wonderful New Year's Eve! ♥
It's me. That you may know from whom are wanting.

Nareszcie nadszedł ten wspaniały czas. Zapach pierniczków, rodzina w komplecie, ozdoby, światełka. Mam ogromną ochotę, żeby napisać "śnieg", ale niestety u mnie go nie ma :(. Jednak sam fakt, że jest Boże Narodzenie, mimo niedoboru białego puchu, wprawia mnie w szampański nastrój. 

Oh my God, finally is Christmas here! The smell of gingerbread, family, the Christmas tree. I would like to write also 'snow', but in Poland it hasn't been snowing much so far. However, the lack of snow doesn't change the fact that it's Christmas.

Maybe something sweet? :)
Moja choinka nareszcie opuściła strych i stanęła w całej okazałości w salonie. Dzięki niej już w sobotę (choć nie oszukujmy się, ja go czułam w listopadzie :)) poczułam ten cudowny klimat. Może niektórym wyda się to szaleństwem, ale uwierzcie mi, że w czasie Świąt warto zapomnieć o telefonie. Jednak to, co najwspanialsze w Świętach, to oczywiście muzyka. Nic nie jest w stanie tak szybko poprawić mi humoru jak 'Jingle bells' lub 'Let it snow!' w wykonaniu Franka Sinatry. I choć słyszałam je milion razy, to podczas Świąt ich każda nuta nabiera nowego, magicznego wymiaru. 

A few days ago my Christmas tree finally left the attic. As a result, I could feel the Christmas mood already on Saturday. Maybe to some of you it seems strange, but at Christmas it is worth to forget about the phone and all that noisy stuff. Despite all that things today I want to draw your attention to music. 'Let it snow!' or 'Jingle bells' by Frank Sinatra always make me feel better.


My little Angel

A oto moja świąteczna playlista/ here is my Christmas playlist:
  1. Merry Christmas Everyone- Shakin Stevens
  2. All I want for Christmas is you- Mariah Carey 
  3. Santa Claus is comin' to town- Ray Charles
  4. Kocham gwiazdkę- Golec Uorkiestra
  5. When you believe- Mariah Carey&Whitney Huston 
  6. Last Christmas- Wham!
  7. Jest taki dzień- Czerwone Gitary
  8. So this is Christmas- Celine Dion
  9. Christmas Canon Rock- Trans-Siberian Orchestra
  10. If everyday was like Christmas- Elvis Presley
  11. Merry Xmas Everybody- Slade
  12. Thank God it's Christmas- Queen
  13. White Christmas- Westlife
  14. Wonderful dream- Melanie Tharnton
  15. When Christmas comes- Mariah Carey&John Legend
  16.  Love is Christmas- Sara Bareilles
Musicie ich posłuchać!/ You have to listen to these songs! 

And here is my little surprise for you. This is a photo that I did three days ago. I'm sorry for the wires. ;)

Rainbow in December-wonderful view♥
 

You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images