I can feel the magic here

15 grudnia- 10 dni do świąt! Ta perspektywa jest w stanie poprawić mi humor w najgorszym momencie. I choć w moim domu przygotowania do Boże...

15 grudnia- 10 dni do świąt! Ta perspektywa jest w stanie poprawić mi humor w najgorszym momencie. I choć w moim domu przygotowania do Bożego Narodzenia zaczynają się stosunkowo późno (moja choinka nadal jest na strychu), a śniegu jest jak na lekarstwo, to nie zmienia faktu, że gwiazdka jest tuż, tuż. 

15th December- 10 days until Christmas. I already feel the smell of gingerbread filling the house. Despire the fact that my Christmas tree is still in the attic, and outside there is no snow I can already feel the atmosphere of Christmas.



Wczoraj poczułam cudowną świąteczną atmosferę. Razem z moją siostrą wybrałyśmy się do Rzeszowa. Plan był bardzo prosty:
  1. Pojechać
  2. Zobaczyć premierę "Emigrantów" w teatrze (serdecznie polecam :D)
  3. Wrócić do domu
Jednak pomiędzy punktami 1. i 2. zrobiła się ogromna luka czasowa, a ja postanowiłam wykorzystać to na swoją korzyść. Jak wspominałam w poprzednim poście w Rzeszowie rozbłysły bożonarodzeniowe światła, a samo miasto od grudnia do końca stycznia staje się świąteczną stolicą Podkarpacia. Uwierzcie mi to trzeba zobaczyć na własne oczy!


 Yesterday my sister and I went to Rzeszów. Initially, the plan was simple:
  1. Go to Rzeszów
  2. See the premiere at the theater 
  3. Come back home
However, between points 1. and 2. we had too much time. So, I decided to use it to my advantage. Here are the results.






To enter you in a christmas mood I have a presents for you. Kisses :* Let it snow! and Za chwilę przyjdą święta...

You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images